maandag, februari 11, 2008

Ploegvoorstelling Silence-Lotto

2 jaar geleden schreef ik op mijn blog een artikel getiteld 'Ploegvoorstelling Davitamon- Lotto' , vorig jaar eentje met 'Ploegvoorstelling Predictor-Lotto' en nu dus eentje met Silence-Lotto. Het grote verschil met de vorige 2 jaren is dat ik toen aanwezig was, en nu dus niet. Ik was wel uitgenodigd (daarvoor wil ik Marc Coucke nog eens bedanken) maar ik kon niet gaan. Ten eerste omdat het op een maandagavond is, en het in Hasselt is, dat is niet meteen bij de deur. En ten tweede omdat ik pas nogal erg ziek ben geweest en vrijdag alweer hevige hoofdpijn had op de fandag (ik wil de vrouw van Eddy bedanken voor de pijnstillers, door jou werd het draaglijker!) dus als ik dan weer laat zou thuiszijn enzo, dat zou er niet goed voor zijn. Jammer, ik had ook graag Iljo Keisse nog eens in actie gezien, het is nu alweer 2 jaar geleden dat ik nog eens baanwielrennen live heb gezien! 

Maar het zou toch wel wat raar zijn, en wel om de volgende reden. 2 jaar geleden zag ik Björn voor het eerst echt, ik kende hem wel, maar had hem nog nooit in het echt gezien. Daar in die corner vroeg ik een handtekening (en ik denk dat dat de eerste en de laatste was van een renner, ik ben geen handtekeningenjager) en hij zei: "Moetk er menne naam bijzette?" Dat moment bleef me zo bij... 
En vorig jaar in Sint-Niklaas kende ik Björn dan al echt en maakte ik op de voorstelling een praatje met hem enzo... 
Björn hoort gewoon bij die ploegvoorstelling voor mij... Het zou raar zijn om te gaan en te beseffen dat hij er niet meer bij is. 

Want, draai of keer het zoals je wil, het deed toch pijn om op de site van Sporza, bij het bericht over de ploegvoorstelling, bij de 9 vertrekkers de naam Björn Leukemans te zien staan, en daarbij tussen haakjes 'geschorst'. 




1 opmerking:

Niels Timmermans zei

Beste,
Trek het je niet te hard aan.
dat bjorn geschrorst is.
(een steuntje) Volgens Michel Wuyts is Leukemans nog steeds onschuldig, zegt hij in mijn interview voor mijn nieuwsbrief van mijn site. Maar om het volledig artikel te lezen moet je je abonneren hè, :-)
Niels T.

Free counter and web stats