zondag, augustus 31, 2008

Gedaan met de pret...

Ik voel me nogal... melancholisch... 
Morgen begint school alweer, en het is ongelooflijk, het voelt alsof de vakantie nog maar goed begonnen was! Een maand werken (met tussendoor veel slapen en ook wel leuke dingen doen), dan op vakantie naar Lissabon, terug 'thuis', zoveel mogelijk afspreken, naar de koers (te weinig), naar Zurich, om boeken in school, zoveel mogelijk afspreken en voila, het is zondagavond.
Gelukkig dat het maar 2 uurtjes zijn, van 10 tot 12, dus dan kan ik nog enigzins 'uitslapen', en ook een geluk dat ik maar 100 meter moet stappen ofzo... 
Maar toch, het is weer begonnen, nieuwe klas (oké ik ken de meeste mensen wel, maar toch), nieuwe richting, en veel werk waarschijnlijk...
Fijn om al die kinderen te horen die zo blij zijn dat het eindelijk weer school is, maar ik toch niet :) Achja, het is nog niet zo slecht misschien, maar nu heb ik even geen zin ... :)

Geen opmerkingen:

Free counter and web stats