woensdag, november 21, 2007

Björn Leukemans test positief

Ik ga heel snel een klein berichtje schrijven over de perikelen...
Ik heb nog veel huiswerk eigenlijk maar ik hoorde van het nieuws, en ik ben er echt niet goed van.
"Björn Leukemans test positief op testosteron" Het slaat in als een bom.
Leukemans, mijn absolute favoriet (je moet niet erg oplettend zijn om dat te merken) zou ook al één van de vele zondaars zijn? Neen neen neen!
Ik geloof in zijn onschuld, ik volg hem nu toch al tijdje en kan toch wel zeggen dat ik hem en zijn familie wat ken.
Maar blijkbaar laten vele fans hem al meteen vallen en zitten ze op zijn kap. Het zal waarschijnlijk alleen maar van kwaad naar erger gaan. Als de b-staal positief is (en dat zit er wel in, want dat is in de meeste gevallen zo, en als het om natuurlijk aangemaakt testosteron gaat, zal het b-staal ook positief zijn) wordt hij geschorst, zal hij nog een straf krijgen... En je kan zeggen wat je wil, je naam wordt door het slijk gehaald en je moet hard vechten om er terug te geraken.

Goh, dit is een vluchtig artikel, weerspiegelt hoe teneergeslagen ik me voel. Niet omdat ik het geloof, wel omdat ik het jammer vind hoe ze hem nu behandelen.

Blijf je steunen Björn

WORDT VERVOLGD

Geen opmerkingen:

Free counter and web stats