zaterdag, augustus 18, 2007

Criterium Antwerpen

Ja hoor, ik ben terug thuis van vakantie. Ik ben ondertussen zelfs nog eens naar de koers geweest. Björn Leukemans zou op 8 augustus (ik was de dag ervoor nog maar teruggekomen) het befaamde dernycriterium Antwerpen rijden. Ik zat thuis en het was een druilerige dag. Toch kon ik het me niet laten en zaten mijn papa en ik in de late namiddag opnieuw in de wagen, richting Antwerpen. Het was een leuk criterium, en vooral een blij weerzien met Boudewijn en Jean-Pierre (en Maarten en Roger en Annie ook hé!). Het was alweer een dikke maand geleden dat ik ze had gezien (van Björn z'n verjaardag, 1 juli).
Wel grappig om te zien wie nog het meeste werd toegeroepen van alle opgetrommelde renners, dat was namelijk Frank VDB.
De kreten "Komaan Franky" van de hevige supporter die naast ons stond zullen nog een tijdje blijven nazinderen...
Staf Scheirlinckx was nog ongelukkig ten val gekomen, gelukkig zonder veel erg. Erik Zabel kwam ook ten val, maar hij werd wel naar het ziekenhuis gebracht. Maar aangezien hij in de Ronde van Duitsland weer voluit meesprint, zal dat ook wel zonder veel erg geweest zijn.

Jullie hebben misschien al gemerkt dat ik de laatste maanden geen foto's meer online zet. Ik zit namelijk met een probleem. Als er iemand een manier weet om foto's makkelijk online te zetten zonder dat het uren neemt, met een Apple pc, je mag het mij altijd laten weten.
De foto's van Björn die ik heb gemaakt kan je wel altijd vinden op zijn site, www.bjornleukemans.be, dan doorklikken naar foto's > Céline

1 opmerking:

KVBB zei

Hallo

Waar heb ik dat nog gehoord en gekend: passioneel zijn voor het wielrennen tijdens je jonge jeugdjaren. Toen ik zo oud was als jou (de helft van de jaren die ik nu achter mij staan heb) was ik een fervent supporter van Miguel Induraïn en reed ik als nieuweling mee tegen renners als Tom Boonen, Gert Steegmans, Roy Sentjens, Johan Coenen, Jan Kuyckx en nog anderen. Sterke lichting maar te sterk voor mij in België (veel te vlak voor me). Als ik naar het buitenland trok, specifiek naar de bergen, kon ik zelfs al wedijveren met semi-profs en profs. Als 14-jarige reed ik l'alpe d'huez al op in 53' zonder diep te gaan. Veel cols heb ik al achter de kiezen en dit allemaal als vegetariër en voorstander van een zeer klein verzet (38x32, nu 34x29, toen ik 14 was 52x20, het verstand komt bij de jaren zeker als je knieën pijn beginnen te doen).

Het lijkt me leuk om je activiteiten te volgen als trainer die op zoek is naar atleten die zonder doping de top willen bereiken. Interesse, bekijk mijn blog dan eens http://totaletopsport.blogspot.com

Sportieve groeten
Kevin Vanbrabant

Free counter and web stats