dinsdag, november 14, 2006

Karl Vannieuwkerke en Les Suppappes...

Het is weeral een tijdje geleden dat ik hier nog eens iets neergepend heb. Het is toch wel erg hé! Gelukkig wees Gerda me er vandaag op :-)!

Jullie zullen ongetwijfeld al gehoord hebben over het wielerjaaroverzicht in theatervorm gemaakt door Karl Vannieuwkerke. Karl duikt de laatste tijd overal op, niet dat ik daar rouwig om ben, integendeel, het is altijd wel fijn om hem bezig te horen.
In de 'show' (weet niet of dat het juiste woord is) zal hij o.a. het alter ego van Floyd Landis neerzetten. Er waren de voorbije dagen al enkele fragmenten te zien van de première. Het ziet er goed uit, dat is wel het minste dat je kan zeggen. Ik weet niet juist wat we allemaal mogen verwachten... Het wielerjaaroverzicht van 2006 zal veronderstel ik op een amusante manier naar het publiek worden gebracht. Met beklijvende beelden die weer een bepaald gevoel oproepen bij wielerliefhebbers. Stel je voor: een gezellig zaaltje (neem nu bijvoorbeeld het Centrum Ronde van Vlaanderen), Karl Vannieuwkerke die in verschillende rolletjes kruipt, maar ook vooral zijn eigenste zelf zal zijn en daarbij nog een prachtband als 'Les Supappes'. Hoe kan je beter je (zaterdag)avond doorbrengen?
Dat dacht ik ook en ik heb dan ook al m'n tickets voor de voorstelling in Oudenaarde (Crvv) op 20 januari besteld.
Ik kijk er echt al naar uit, het wordt ongetwijfeld een avondje genieten en herinneringen aan het prachtige seizoen oprakelen. Er volgt dan natuurlijk ook een uitgebreid verslag ;-)

Zie ook de site: http://www.maandacht.be/supappes/wielerjaar.html

Tot een volgende, misschien ga ik zondag naar de cross in Gavere!

Geen opmerkingen:

Free counter and web stats