maandag, juni 04, 2007

Een jaartje al... en barbecue Leukemans!


Vorige week zondag (27 mei) werd de kermiskoers in Lochristi gereden. Niks speciaals zou je denken, maar die koers heeft toch een speciale waarde voor mij. De vorige editie, die plaatsvond op 22 mei 2006, was een dag die me altijd zal bijblijven. Ik ontmoette daar Björn (en Boudewijn, Eddy, Jean- Pierre, Charel en co.) voor de eerste keer. Ik had al eventjes contact met hem, maar had hem nooit durven aanspreken en toen hebben Boudewijn en co. me zelf 'ontdekt'. Maar dat verhaal heb ik al eens eerder uit de doeken gedaan... Ik ken hen dus al een jaartje. En het valt niet te beschrijven hoe goed ik me thuisvoel in die bende en wat er op dat jaar allemaal gebeurd is. Ze zeggen dat ze me niet meer kunnen wegdenken (of dat waar is weet ik niet), maar ik zou hen alleszins niet kunnen wegdenken!


Op dezelfde dag van die kermiskoers in Lochristi, was het zondag bbq van fanclub Leukemans. De tweede editie immers al. Dat is altijd een heus festijn met lekker eten en overheerlijke pannenkoeken (je moet wel wat geduld hebben, want ze worden ter plaatse gebakken) Ik was nu gevraagd om wat te helpen aan de kassa, en die taak heb ik met veel plezier, samen met Veerle, op m'n schouders genomen. Bijbabbelen met sommige mensen, lekker eten en drinken, foto's trekken, beetje werken... het was opnieuw een zalige dag! Een dikke proficiat aan de organisatie, het was een succes! Volgend jaar opnieuw!

(Foto's: zie site www.bjornleukemans.be en dan bij Foto's- Céline)

Geen opmerkingen:

Free counter and web stats