maandag, juli 02, 2007

Halle Ingooigem, de koers vanuit een ander oogpunt

Wat heb ik woensdag gedaan?
De examens zaten erop, er vertrok een koers in m'n geboorte- en woonplaats en, last but not least, mijn all-time favourite stond aan de start van die koers. Reden genoeg om woensdag niet thuis te blijven zitten. Ik was wel wat moe, want ik had maandag- en dinsdagnacht niet geslapen, maar het beloofde een heel leuke dag te worden!
Ik had het genoegen om te koers eens van op een andere manier te volgen. Namelijk vanuit de volgwagen van Predictor-Lotto! Dat is wel een speciale ervaring, het contact renner- ploegleider, het kamikazewerk om tot bij de renners te geraken...
Echt heel fijn dat ik de kans kreeg om dat eens mee te maken! Je ziet wel niet echt veel renners, maar het is toch een aparte ervaring. Greg Van Avermaet liet zich in het begin van de wedstrijd uitzakken en hij liet weten dat hij zich niet super voelde. Toch was daar niet veel van te merken, Greg reed een knappe wedstrijd en eindigde nog mooi in de top 10. En ook Björn reed goed, hij deed wat hij moest doen, nl. de finale kleuren en ook hij wist zich nog in de top 10 te nestelen.
Dit was een laatste test voor het Bk zondag in Ronse...

Ik zou iedereen willen bedanken die ervoor heeft gezorgd dat ik op die 'ereplaats' de koers eens kon volgen, het was heel plezant!
Foto's binnenkort!

Geen opmerkingen:

Free counter and web stats