zondag, december 14, 2008

Quiz

Het is ondertussen al oud nieuws, maar ik had 2 weken geleden ook al de bedoeling om er een berichtje over te schrijven, dat zweer ik op mijn communiezieltje :)!

2 weken geleden ging ik naar de -ondertussen al 3de- quiz van supportersclub Björn Leukemans. Het werd alweer een plezante avond, en ik vertolkte de rol van een van de juryleden (met ook wel eens omkoperij als gevolg ;)). Het was vooral een blij weerzien met mensen die ik al een tijdje niet meer had gezien.

Karel Lemmens hield bij de aanvang van de quiz nog een mooi 'pleidooi' om nog eens te benadrukken wat voor een impact de hele zaak op Björn en zijn omgeving heeft gehad.
Een jaar geleden, ten tijde van de vorige quiz, is alles namelijk begonnen. Maar weldra start het seizoen opnieuw, en dan kan het zwarte jaar dat 2008 toch wel was achterwege gelaten worden. Wie Björn steunt, die zal hem luidkeels aanmoedigen in de voorjaarsklassiekers.
De anderen, die hun mond mag eens openvallen als ze hem terugvechtend zullen zien schitteren.

Geen opmerkingen:

Free counter and web stats