vrijdag, december 12, 2008

Teken van leven...

De problemen startten toen ik mijn wachtwoord moest invullen. Ik heb 3 keer een verschillend wachtwoord moeten proberen vooraleer ik het juiste te pakken had. En dan werd ik pas echt geconfronteerd met de harde waarheid: "Laatste bericht gepubliceerd op 14 september 2008" (de dag dat ik 16 werd). 3 màànden geleden dat ik hier nog eens een teken van leven gaf.

Het is wel degelijk met schaamrood op de wangen dat ik dit hier typ. Ik kan wel als excuus geven dat ik vorige week donderdag begonnen ben met examens. Ik was al langer van plan om hier nog eens iets te publiceren, maar die plannen werden gedwarsboomd door die vervelende verplichtingen.

Ik wil en mag deze blog niet laten verloren gaan, en ik zal proberen hem opnieuw, stukje voor stukje, op te bouwen. Ik heb hem nu toch al zo'n 3 jaar als ik me niet vergis. Maar misschien was ik als 13-jarige net iets ijveriger als nu als 16-jarige ... :)

Maandag heb ik trouwens het laatste examen, Grieks. Ik zie het helemaal niet zitten om dat nog te leren... Ik heb er echt genoeg van... Vorig weekend moest ik wiskunde leren. Toen heb ik gewoon vrijdagnamiddag geleerd en zaterdag naar de cinema gegaan. Grieks-Latijn heeft maar 3 uur wiskunde en dat is nu niet echt om over naar huis te schrijven, op zo'n momenten ben ik zo blij dat ik in die richting zit (ook voor het feit dat ik geen fysica meer heb maar wel natuurwetenschappen). Maar op dagen zoals vandaag beklaag ik het. Grieks leren is dan ook niet meteen een van mijn favoriete bezigheden... Maar wat moet, dat moet zeker? Maandagnamiddag ben ik dan ook vrij tot vrijdag :)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Eindelijk nog eens een teken van leven!! Wat heb ik je schrijfseltjes gemist!

Anoniem zei

Ooh dankje Gerda :) Toch een geluk dat je nog eens komt kijken, ik denk dat sommigen het na een tijdje niks verschijnen wel zullen opgegeven hebben ;)

Free counter and web stats