zaterdag, september 30, 2006

Kevin in Franco Belge...

Ik wil graag een klein berichtje wijden aan de knappe prestatie van Kevin Neirynck in de Franco Belge vandaag.
Toen ik deze namiddag eens op internet naar de live- ticker van de Franco Belge keek, zag ik daar de naam Neirynck verschijnen. Ik was zo ongelooflijk blij! Hij had samen met Eeckhout, Kirsipuu en Blanchy een dikke 4 minuten voorsprong op het peloton. Die voorsprong werd nog uitgebreid tot een dikke 7 minuten. Het was zo goed als zeker dat de winnaar vooraan moest gezocht worden. Blanchy had moeten lossen en was opnieuw opgepeuzeld door het peloton. Maar sterke Kevin draaide nog steeds vooraan mee. Maar hij moest met de oude, ervaren rotten Eeckhout en Kirsipuu naar de streep, dus was het moeilijk om tegen hen te sprinten en werd Kevin mooi 3de. Ik ben ongelooflijk fier op hem. Ik vind het echt knap, deze jongen moet nog 24 worden hé, en is nog maar aan z'n eerste jaar bij de profs bezig. Hij doet z'n vermelding als vorige renner in de kijker nog eens alle eer aan!
Morgen ga ik naar de Franco Belge, natuurlijk is het wel jammer dat ik vandaag niet kon gaan, en Kevin zien terwijl hij deze knappe prestatie neerzette, maar je kan niet alles willen hé! Ik ben er zeker van dat ik me morgen zal amuseren. En, ik moet ervan profiteren, het zal de laatste keer zijn met m'n compact fototoestel, want maandag ga ik m'n Canon kopen :-D
Tot morgen!

(Met dank aan Mariska voor de foto van Kevin op de Kluisberg!)

Geen opmerkingen:

Free counter and web stats