zondag, maart 25, 2007

Komende wedstrijden

Ik heb nu wel Milaan Sanremo (en dus voor de eerste keer dit seizoen Björn) uitgebreid kunnen bekijken, maar dat is nog steeds voor de tv. Ik heb de koerssfeer zelf nog niet kunnen opsnuiven!
Maar nu zit het er echt wel aan te komen! Ik had jullie verteld dat ik naar de Brabantse Pijl zou gaan kijken, ergens in m'n achtertuin. Dat is een prachtige koers, met een opmerkelijk deelnemersveld. En ik heb er wel nog een mooie herinnering aan van vorig jaar.
En nu ziet het er zelfs naar uit dat ik een vroegere afspraak met het koersgebeuren kan maken.
Woensdag wordt er in Waregem en omstreken Dwars door Vlaanderen verreden. Aanvankelijk zou ik die ook links laten liggen en vanuit m'n luie zetel bekijken, omdat hij op een woensdag (en dus een schooldag) valt. Het was Boudewijn die me overtuigde hem ook op te nemen in m'n agenda. Hij was zo vriendelijk om me al de uren +plaatsen van hun 'roadbook' door te mailen. Het ziet er dus naar uit dat m'n papa en ik de koers opnieuw kunnen volgen achter de wagen van vader Leukemans. Soms wat hectisch, maar altijd héél plezant.
Ik kijk er naar uit!

Geen opmerkingen:

Free counter and web stats