maandag, april 24, 2006

Karl Vannieuwkerke

Karl Vannieuwkerke out met hersenvliesontsteking. Het was een hele schok voor me toen ik het las.
Ik heb het echt wel voor Karl. De manier waarop hij over koers spreekt, de koers analyseert. Ik bewonder dat. Dat hij zelf koerst/ gekoerst heeft, heeft daar ook wel mee te maken. Nadat ik z'n boek las begreep ik hoe moeilijk dat is, het renner worden. De voorbeschouwingen, specials... die hij maakt zijn stuk voor stuk pareltjes. Neem nu tour 2005, prachtig toch? Elke avond ging ik (ook al was het buiten nog mooi weer) steevast voor de tv zitten.
Hij bracht me ook wat bij op muziekvlak. Hij zorgde ervoor dat ik van de muziek van Damien Rice ging houden. In de Tom Boonen- special hoorde ik bij de Ronde van Vlaanderen een mooi liedje. Ik ging er eens op zoeken en kocht zo de cd van Damien Rice. De job van Karl zou ik ook wel zien zitten:). Nu eens op de motor zitten, dan eens commentaar leveren, voorbeschouwing maken...

Nu maar hopen dat het de goeie richting uitgaat met Karl, zodat hij weer pareltjes kan afleveren. Alleszins via deze weg: Veel beterschap en moed, Karl!

1 opmerking:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Free counter and web stats