zondag, april 30, 2006

Mijn Droom...

Het einde van het schooljaar komt nabij en ze beginnen nu al met de studiekeuze. Wat ik in de tweede graad ga studeren, het bepaalt ook grotendeels welke richting in in de derde graad zal studeren. Voor mij wordt het kiezen tussen verder doen met Grieks- Latijn of Grieks laten vallen een gewoon Latijn verderdoen. In de laatste optie heb ik meer wiskunde en moet ik in principe in de derde graad ofwel Latijn- Wiskunde doen ofwel Latijn- Wetenschappen. Wiskunde oké nog, maar wetenschappen, ik weet nu al dat ik dat niet graag ga doen (ook al heb ik nog geen fysica of chemie gehad) en dat ik hoogstwaarschijnlijk dat ook niet nodig zal hebben voor wat ik later wil gaan doen. Het zal dus waarschijnlijk opnieuw Grieks- Latijn worden, daar ik graag een goeie taalbasis zou hebben. Vroeger wilde ik heel graag dierenarts worden, nu ben ik al lang van dat idee afgestapt. Opereren enzo, niks voor mij.
Mijn droom gaat helemaal andere richting op. Ik wil iets met wielrennen doen! Ik kan me niet meer voorstellen dat ik iets anders zou doen. Klein beginnen en dan hopelijk hogerop klimmen. Zoals ik al eens heb laten uitschijnen, een job als Karl Vannieuwkerke zou perfect zijn ;-) Eén ding is zeker: ik wil niet heel m’n leven op en bureau zitten en daar verslagjes schrijven. Ik wil in de koers zitten. In de sfeer zitten.
Het zal moeilijk worden, maar ik zal m’n best doen.

Geen opmerkingen:

Free counter and web stats