donderdag, april 13, 2006

Uit de kast...

Als klein meisje ging ik elk jaar met m'n grootouders naar Oostduinkerke. Zo ook in de paasvakantie. Toen was het meestal de 3daagse van De Panne- Koksijde, die bijna aan de deur van ons appartement voorbijkwam. Samen met m'n opa ging ik telkens kijken. Meestal in Oostduinkerke zelf. Ik herinner me ook dat we eens naar een tijdrit gaan kijken zijn in... Koksijde denk ik. Ik had toen Peter Van Petegem goed kunnen zien, fier was ik.
Ik ging dus eens naar een gewone rit ging kijken in Oostduinkerke en toen de renners voorbijgekomen waren, zag ik in de regen een bevoorradingszakje liggen. Ik nam het mee naar huis en waste het. Ik heb het nog steeds, jaren gekoesterd. Het is van een vrijwel onbekende ploeg, die nu trouwens niet meer bestaat. 'Bonjour'.
Ik kan niet juist zeggen welk jaar het was, ik schat zo 2001, 2002.

Geen opmerkingen:

Free counter and web stats