donderdag, april 13, 2006

Officieel Wielerboek '06

Het Laatste Nieuws kwam een paar weken geleden met een stickerboek over wielrennen op de proppen. Heel blij was ik, eindelijk eens iets anders dan dat voetbal altijd! Heel gedreven kleef ik nu elke dag de stickers in. Ik heb nog niet alles gelezen, maar terwijl ik zo aan het plakken was, stootte ik toch op enkele fouten. Dat Nick Nuyens in 2004 de Omloop won, McEwen dit jaar de 3daagse van West- Vlaanderen... en nog enkele anderen. Niet dat het een grote schande is, maar toch. Ik heb getwijfeld, maar stuurde toch een mail naar Het Laatste Nieuws, met daarin de fouten opgesomd. Ik vroeg heel vriendelijk of ze mij, ook al vonden ze dat ik ongelijk had, toch een mail wilden terugsturen. Tot mijn grote vreugde deden ze dat. Zie hier:

Geachte mevrouw, beste lezeres,

wij hebben uw reactie via onze website ontvangen. U bent duidelijk niet alleen wielerfan maar tegelijkertijd kenner.
In ons stickerboek zijn inderdaad enkele fouten geslopen. U hebt volkomen gelijk en we willen ons daar ook voor verontschuldigen.
Wij hopen niettemin dat u er voldoende plezier aan beleeft en wensen u verder nog veel leesplezier in onze uitgaven.


Vriendelijke groeten,

Linda Marcelis
Voor de redactie

Ik was toch wel gecharmeerd en de fouten zijn ineens vergeten.

Geen opmerkingen:

Free counter and web stats