zaterdag, juni 17, 2006

Examens

Hallo iedereen,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik nog eens iets van me laten horen heb. Ik ben namelijk donderdag met examens begonnen en dat neemt veel van m'n tijd in beslag. Ik heb ondertussen al Grieks, aardrijkskunde en geschiedenis achter de rug. Maandag Latijn en dan nog een heleboel vakken om vrijdag af te ronden met Frans. Even zo weinig mogelijk koers dus... Maar! Als er een koers start op 50 m van de apotheek van je ouders en op 100 m van je school, kan je die als wielerminnend wezen aan je neus voorbij laten gaan? Het komt er dus op neer dat ik woensdag naar de officieuze start van Halle- Inooigem ga kijken op de Grote Markt. Examen Nederlands maken, start gaan kijken en naar huis om bio en Engels te leren. Als je ziet wie er allemaal start... Jan Kuyckx, Pieter Mertens, Klaas Vantornout, Iljo Keisse, Jurgen Van den Broeck, Wim De Vocht, Kevin Neirynck (??), Jurgen Van Goolen ... en vele anderen. M'n favoriete renners zijn goed vertegenwoordigd. (Al missen we er dan ook een paar ;))
Ik probeer ook voor foto's te zorgen.

Ik ben gisteren nog de nieuwe Sportmagazine Wielerspecial gaan kopen en het eerste deel van het tijdschrift over de Tour de France. In m'n vrije tijd zal ik er wat in lezen.
Waarmee ik me nu moed inpraat om goed te studeren?: Als de examens gedaan zijn ga ik naar het BK kijken!
En nadien wordt het uitkijken naar de Tour...

Geen opmerkingen:

Free counter and web stats