zaterdag, juni 10, 2006

In de handen van D.N.


Ik heb gisteren het boek van Dirk Nachtergaele uitgelezen. Wat zijn m'n bevindingen? Die mens heeft een prachtjob!!
Het is ongetwijfeld hard labeur, maar o zo mooi. Zo dicht bij een renner staan maar weinige mensen in een ploeg.

Ik keek al lang uit naar het boek, maar het viel een beetje tegen. Het begon goed, het las ook wel goed en ik kon me fantastisch inleven. Naarmate ik verder las, begon het te minderen. Sommige delen vond ik zelfs een beetje langdradig. Ik heb me eerlijk gezegd af en toe geërgerd aan de spellings-,grammaticale - én typfouten. Op m'n blog staan er af en toe ook typfouten, maar in een boek zou het toch niet mogen zijn.

Het was leuk om lezen, maar heb al mooiere wielerboeken gelezen. (Lees het misschien beter niet als je het niet hebt voor Boonen.)

Geen opmerkingen:

Free counter and web stats