maandag, augustus 14, 2006

Dernycriterium Wilrijk

Ik ben zot... :-)
De meeste mensen zullen vandaag wel thuis gebleven zijn, lekker warm.
En ik? Ik was in Wilrijk te vinden.
Björn Leukemans werd in laatste instantie opgeroepen om daar te rijden. De regen viel met bakken uit de hemel. Er zijn leukere omstandigheden om naar een koers te gaan kijken. Maar, ik klaag niet hoor. Ik vind het nog steeds leuk om te doen, en ik heb pas echt medelijden met die renners (lees: arme sukkelaars :p) die die regen moeten trotseren.

Gelukkig konden we ergens staan onder een soort afdak met goed gezelschap :-) . De organisatie maakte de koers uiteindelijk 10 ronden korter.
Leif Hoste won, voor Eeckhout en Renders.
Geen foto's dit keer, veel te slecht weer!

Dit moet ik jullie ook nog zeggen: Morgen ga ik normaal gezien naar een kermiskoers in Heusden. Maar ik ga nadien niet naar huis. Ik blijf enkele dagen bij vrienden logeren en ik zal ten vroegste vrijdag opnieuw iets op m'n blog kunnen schrijven.

Tot later!!

Geen opmerkingen:

Free counter and web stats