woensdag, augustus 30, 2006

Update Foto's

Al de fotoalbums staan nu op mijn server. Dus de adressen zijn veranderd. Het is makkelijk, in de rechterkolom zie je een titel 'Fotoalbums'. Je klikt op de subtitel van het fotoalbum dat je wil zien, en klaar is kees. Er is ook nog een nieuw fotoalbum met enkele foto's van de GP Zottegem. Je vindt het in de rechterkolom en ook
  • hier


  • Nu ik hier toch aan het schrijven ben, wil ik toch graag nog een woordje schrijven over Christophe Brandt. Jullie zullen het verschrikkelijke nieuws wel al gehoord hebben. Hij was gisteren betrokken bij een zware valpartij in de Schaal Sels. Toen ik dat hoorde dacht ik: 'Arme jongen, heb jij je dosis pech al niet gehad dit jaar?' Maar toen ik de artikels las op de site van Davitamon-Lotto, kreeg ik echt een klap in m'n gezicht, kippenvel gewoon. Bovenarm verbrijzeld, nier moeten wegnemen, 4 ribben gebroken, milt geraakt, klaplong.... en nu 3 dagen in coma. Die jongen had dood kunnen zijn. Ik ben echt wel getroffen door het nieuws, en met mij vele mensen. Het heeft geen zin om nu al te speculeren over een mogelijke einde carrière. Het belangrijkste is dat Christophe er opnieuw bovenop komt. Ik wens hem en z'n familie dan ook veel sterkte toe!


    (Foto: francois.schreuer.org)

    Geen opmerkingen:

    Free counter and web stats