zaterdag, juli 01, 2006

100ste Post


We zitten al aan 100 posts! Ik voel me moreel verplicht om deze 'speciale' post te wijden aan een speciale renner :-). Het is dan ook vandaag nog eens een 'speciale' dag. Horen jullie me al aankomen?

Maar, ik hou het kort. Ik wil Björn Leukemans gewoon een gelukkige verjaardag wensen. En dat hij dit seizoen zonder pech en mét glans mag afwerken. Proficiat Björn!!!

Ik heb ook enkele digitale foto's van het BK en IWT Oetingen op Flickr geplaatst. Niet allemaal, want ik heb weeral bijna m'n limiet bereikt voor deze maand (en ze is pas begonnen). Moest je nog foto's wensen, zet dat maar in het gastenboek en dan stuur ik ze je wel door! Op de rest van de foto's is het nog wachten, want die moeten nog ontwikkeld worden.

1 opmerking:

Paul Rigolle zei

Proficiat! Voor die 100° en ook een beetje voor Bjorn natuurlijk!

Free counter and web stats