maandag, maart 06, 2006

Koers naar de Zon



Ik heb de eerste rit van Parijs-Nice niet kunnen zien. School hé...
Wel heb ik ,niet thuis maar ergens kwam waar er een computer is, na mijn huiswerk naar Sporza radio geluisterd en ondertussen gevolgd op www.sport.be .
Zo is het eigenlijk nog spannender. Geen beeld, alleen klank.
Dat ze die twee, Augé en Laurent, gingen inhalen, dat lag er vingerdik op.
Maar ik had meer verwacht van Gert Steegmans hij beschikt over een hoog vormpeil dus nam ik aan dat er een duel kwam tussen hem en Boonen. Dat dacht Mattan ook, want die zat vooraan toen de sprint werd aangetrokken. Wat er juist met Steegmans gebeurde, ik weet het niet, hij raakte ingesloten ofzo?
Wat ik wel weet is dat er geen maat staat op Tom Boonen. Jawadde!
Op de radio hoorde ik het al en de beelden bevestigden het. Geef toe, er vormde niemand echt een bedreiging voor Tom Boonen. Allan Davis ging vroeg aan maar Tom ging er makkelijk over.
Sjiek, sjiek!!
Zo neemt hij ook de leiderstrui over van Julich. Op de weg naar huis hoorde ik dan in de Wandelgangen dat hij de leiderstrui zo min mogelijk wil verdedigen en geen ambitie heeft om goed te rijden. Ach, we zien wel!

Tevreden, maar ik had graag Steegmans gezien. Oké, hij eindigde zesde, maar heeft hij niet meer ambitie? Of mist hij de ervaring die Tom wel heeft in de sprint?


Foto's van Steegmans of anderen vond ik niet, dus allemaal van Boonen :)

Geen opmerkingen:

Free counter and web stats