dinsdag, maart 14, 2006

Pieter Mertens

Jullie hebben het waarschijnlijk al gehoord: Pieter Mertens heeft een zeldzame hernia.
Ik was er echt het hart van in toen ik het hoorde. Nu juist dat hij zich voluit op het wielrennen kon storten. Hij komt hopelijk in april weer in actie (Ronde van Georgia) maar moet wel z'n lievelingskoersen laten schieten. Niet getreurd, het seizoen duurt nog lang en er komen nog vele jaren. Ik wens Pieter het allerbeste toe en veel moed tijdens z'n revalidatie.
(Foto: © Erik Van Breugel)

4 opmerkingen:

Céline zei

Idd, als 2dejaarse junior heeft hij bij Balen BC gekoerst. Bedoel je dat?
Mvg,
Céline

Céline zei

Tuurlijk :)

Céline zei

Jawel, jawel, ik heb hem ontvangen. Ik ga je zo snel mogelijk antwoorden, eerst even denken hoe ik hem ga verwoorden. Ik kan je wel al zeggen: het is alsof m'n droom in vervuling ging.

Céline zei

excuseer: vervulLing

Free counter and web stats