maandag, mei 15, 2006

Jan Kuyckx 100 km in de aanval...

Weet je wat ik zaterdagnacht heb gedroomd? Ik droomde dat Jan Kuyckx in een bergetappe in deze Giro helemaal alleen in de aanval reed. De aanval hield net niet stand, maar ik was ongelooflijk fier op hem.

En wat zie ik op het journaal als ik thuiskom (Ja, ik heb de Giro eens niet live gevolgd)? Jan Kuyckx samen met Serge Baguet enzo 100 km in de aanval! Hij probeerde zelfs nog alleen weg te rijden, moedig van Jan! Fier dat ik was natuurlijk en ook, wat ik die nacht had gedroomd is half uitgekomen :)...

Er stond dan uiteindelijk geen maat op Ivan Basso, die solo won. Alle favorieten moesten één voor één lossen. Toch knap wat Ivan hier doet, ligt de Giro nu al in z'n definitieve plooi? Nee toch...? Een ding is zeker, gisteren deelde Basso serieuze klappen uit.

(Gebrek aan foto van Jan Kuyckx in de aanval)

Geen opmerkingen:

Free counter and web stats