vrijdag, mei 26, 2006

Mijn Motivatie...

Ik bern ervan overtuigd dat Björn Leukemans morgen in Huy zijn eerste overwinning bij Davitamon- Lotto binnenhaalt.

Björn is geboren op 01/07/1977 en is 1,77m groot. 7... Morgen is het de 27ste. Z'n rugnummer is 14, 2 maal zeven (én ik verjaar op 14 september, de dag waarop hij vorig jaar nipt de GP van Wallonië verloor van Nick Nuyens) Maar dat is eigenlijk zowat 'Mattan-theorie'.

Björn wint morgen omdat hij de beste klimmer van het pak is. Omdat hij het snelst de muur van Huy oprijdt.
Als je vergelijkt met 2 jaar geleden in Eupen is deze rit minder lastig. Björn won toen solo en wie strandde er op een 9de plaats? De jongen waarvan ik morgen na Björn het meest verwacht, Jurgen Van den Broeck. In principe moet deze rit ook iets zijn voor Nick Nuyens. Het enige nadeel is dat het geen aankomst bergop is.

Ik ga morgen kijken in Huy. Of ik foto's zal kunnen nemen, valt nog af te wachten. M'n fototoestel wil niet meewerken. Ik hoop dat ik Björn zegevierend over de meet mag zien komen. Solo of met Jurgen en Nick in z'n wiel.

Geen opmerkingen:

Free counter and web stats