zondag, mei 28, 2006

Zorro even pech, maar hij slaat er door!

Iedereen zal het ondertussen wel weten, Björn Leukemans kwam vandaag zwaar ten val in de Ronde van België.
Jullie kunnen wel geloven dat ik heel erg aangedaan ben. Voor de wedstrijd op sporza kwam, wilde ik eens weten hoe het wedstrijdbeeld er op dat ogenblik uitzag. Ik surf dus naar www.sport.be en weet niet wat ik zie Brute pech voor Björn Leukemans. Hij komt zwaar ten val en moet met vermoedelijk een sleutelbeenbreuk naar het ziekenhuis afgevoerd worden. Het was wat vaag, dus werd het afwachten wat Michel en José te vertellen hadden. De details brachten niet veel goeds. Björn kwam ten val toen hij drinkbussen vroeg aan Erik Van Lancker en die de spiegels was vergeten dichtklappen. Björn raakte vast met z'n stuur en viel. Het verdict was heel hard: schouderbladbreuk. Het blijkt dat er toch geen operatie aan te pas komt, omdat hij dicht bij de breuk al eens werd geopereerd. 3 weken rust blijkt nu...
We gaan niet denken aan wat hij aan zich voorbij moet laten gaan (er komen nog jaren genoeg) maar aan wat komt. Wedden dat Björn de najaarsklassiekers domineert? GP Wallonië, San Sébastian... noem maar op. Het WK dat hem zeer goed moet liggen...
Ik ben er zeker van, de ijzersterke Leuki slaat terug!
Ik zat er een hele dag mee in m'n hoofd en zit er echt mee in.
Björn, via deze nogmaals: Ik (en alle fans van Leukemans hé;)) steun je en wens je het allerbeste!



Voor alles hier omtrent: www.bjornleukemans.be en www.davitamon-lotto.be

Geen opmerkingen:

Free counter and web stats